«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп » коммуналдық мемлекеттік мекемесінің психологиялық қызметтің жұмыс жоспары 2021-2022 оқу жылы
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 Бұйрығына
1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына
1-қосымша
«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп » коммуналдық мемлекеттік мекемесінің психологиялық қызметтің жұмыс жоспары
2021-2022 оқу жылы
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері
Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1)білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дауында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету.
3) білім алушылардың психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға және тәсілді қамтамасыз ету;
4) психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5)психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жасау;
6) білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау.
7) психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таідауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету.
№ | Іс шаралар | Жұмыстың түрі | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысан |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Бірінші смынып оқушыларының мектепке бейімділігін анықтау. | «Керн-Йрасек» әдістемесі | 1 сынып оқушылары | Қыркүйек | Анықтама | |
2 | 0-сыныпқа келетін оқушылардың оқуға дайындығын ойлау қабілеттерін зерттеу. | «Керн-Йрасек» әдістемесі | 0 сынып оқушылары | Қыркүйек | Анықтама | |
3 | 1 сынып оқушыларының бейімділігін анықтау. | Кеңес беру. Тренинг | 1 сынып | Тоқсан соңында | Ата-ана жиналысында | |
4 | Құқықбұзушылықтың алдын-алу мақсатында зорлық-зомбылық, әлімжеттікті анықтау үшін сауалнамалар алу, әңгіме жүргізу, кеңес беру. | Сауалнама | 5-11 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
5 | Бесінші сынып оқушыларымен жұмыс. | «Мектепке деген қарым-қатынасын анықтау» сауалнама | 5 сынып | Қазан | Анықтама | |
6 | Зейінді зерттеу | «Бурдон » тестті | 5 сынып | Қараша | Анықтама | |
7 | Стресске төзімділікті анықтау | «Э.Ховард » сауалнамасы | 11- сынып | Қазан | Анықтама | |
8 | Оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсарту мақсатында жұмыс жүргізу. | «Социометрия» әдістемесі | 5-11 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
9 | Аутодиструктивтілік мінез-құлық деңгейін анықтау. | «Мен өмірді сүйемін» шығарма | 5-6 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
10 | Аутодиструктивтілік мінез-құлық деңгейін анықтау. | «Королев »әдістемесі | 7-11 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
11 | Дарынды оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау. «Өзін-өзі бағалау тесті» | «Өзін өзі бағалау тесті» Т.Лири | Дарынды оқушылар | Қаңтар | Анықтама | |
12 | Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту | «Үй » әдістемесі | 2-3 сынып | Қараша | Анықтама | |
13 | Мамандық туралы баланың ақыл ойын дамыту. «Мамандық түрлерінің адам өміріне әсері» кеңес беру. Мамандыққа бейімділігін анықтау | Мамандық туралы мағлұмат беру | 9-11 сынып | Жыл бойы | Анықтама | |
14 | Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін анықтау, зерттеу. Жаңа келген, жас мамандарға бейімделуге көмектесу | « Күйзелістен қалай арылуға болады» сауалнама, тренинг | Жас мамандарға | Қазан | Анықтама | |
15 | Пәнге қарым –қатынасын анықтау. | « Түймедақ » әдістемесі | 4 сынып оқушылары | Қараша | Анықтама | |
16 | Оқушылармен зерттеу жүргізу. Мінез құлқын анықтау . | «Г.Айзенк» тесті | 5-11 сынып оқушылары | Қазан | Анықтама | |
17 | Оқушылардың арасында өзіндік бағалау деңгейін анықтау. | «Ағаштағы орныңыз» әдістеме | 6-11 сынып | Қазан | Анықтама | |
18 | Бейінді оқытуға дайындық жұмыстарын жүргізу. | «Сенің кәсіби ой ниетің». | 9- сынып | Қаңтар | Анықтама | |
19 | 4-сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын дамуын зерттеу. | «Жаңбыр астындағы адам» әдістемесі | 4 сынып | Ақпан | Анықтама | |
20 | Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. Мектепке деген қызығушылығын анықтау мақсатында жұмыс жүргізу. | Лусканова тесті | Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Тоқсан соңында | Анықтама | |
Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1. | Оқушылар арасынан аутодеструтивті мінез –құлық танытқан оқушылармен түзету жұмысы. | «Қағып таста», «Лимон», «айна» жаттығулары | Жеке жұмыс | Жыл бойы | Журналға тіркеу | |
2 | Ұжым мүшелерімен түзету коррекциялық жұмыс. Өз-өзіне деген жағымды қатынасты дамыту. | «Мақсат қою» Тренинг | Ұжым мүшелері | Қаңтар | Анықтама | |
3 | 4 сынып оқушыларымен түзету-дамыту жұмысы. Оқушыларға психологиялық көмек көрсету. Психологиялық жаттығулар | «Ертегі терапиясы» | 4 сынып | Ақпан | Журналға тіркеу | |
4 | 11 сынып оқушыларымен психологиялық жұмыс жүргізу. | «Обруч», «Жіптік курс » Тренинг-ойын | 11 сынып | Үнемі | Журналға тіркеу | |
5 | Үлгерімі төмен оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттыру мақсатында жұмыс жүргізу. | « Ассиметриялық » жаттығулар | Үлгерімі төмен оқушылар | Желтоқсан | Анықтама | |
6 | «Біз 5 – сыныпқа барамыз» түзету-дамыту сабағы. 5 сынып оқушыларымен түзету-дамыту жұмыстары. | «Ыстық орындық», «Айна» жаттығулары | 5сынып | Жыл бойы | Журналға тіркеу | |
7 | Патронат, аз қамтылған, тәрбиесі қиын және мектепшілік, ОДН есебінде тұрған балалардың сабақ үлгерімі мен тұрмысын бақылау | Әлеуметтік деңгейі төмен отбасы балаларына көмек көрсету. | Жыл бойы | Анықтама АКТ | ||
ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
1 | «Тәуекел топ» оқушыларының сабаққа, сабақтан тыс үйірмелерге қатысуын қадағалау. Сабаққа қатысу. Бақылау. | Бақылау | Жыл бойы | Анықтама | ||
2 | Оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу | «Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында жиын өткізу | 8-11 сынып оқушыларымен | Қазан | Мәлімдеме | |
3 | Ата-аналар жиналысында «Қауіпсіз интернет» тақырыбында түсіндірме жұмысы | Кеңес беру | Ата аналар | Үнемі | Хаттама | |
4 | Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу | «Менің бойымдағы қабілеттер» тақырыбында кеңес беру | Дарынды оқушылар | Мәлімдеме | ||
5 | «Жасөспірімдердің арасындағы бопсалаушылық -Буллинг» | Оқушыларды жақсы қарым-қатынасқа баулу. Психологиялық қолдау көрсету. | 7-11 сынып | Қазан | Мәлімдеме | |
6 | Ерте жүктіліктің алдын алу мақсатында жұмыс жүргізу. | «Ерте жыныстық қарым -қатынастың және ерте жүктіліктің алдын алу» әңгімелесу | Жарты жылдықта бір рет | Хаттама | ||
7 | Әр сыныптың оқушыларымен жиналыстар «Қауіпсіз интернет» тақырыбында жұмыс. әлеуметтік желілер туралы ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізу | Кеңес беру, түсіндірме жұмыстары | Жыл бойы | Хаттама | ||
8 | 11 сынып оқушыларымен әңгіме жүргізу. Емтиханға тиімді дайындалудың жолдары. Кеңес беру | Кеңес беру | Жыл бойы | Хаттама | ||
9 | Тәртібінде қиындық туғызатын оқушылармен жұмыс | Әңгімелесу | Үнемі | Анықтама | ||
2020-2025 бағдарламасында айтылғандай оқушылардың тәртібін жақсартудағы жұмысты күшейту. Құқықбұзушылық, ұрлық, т.б. алдын-алу мақсатында ата-аналар және оқушылармен әңгіме жұмыстарын үнемі жүргізу. | Үнемі | Хаттама | ||||
10 | Мектепшілік «Қыздар» клубының жиынында «Қыз бала- ұлттың ұяты, халықтың шырайы» қыз баланың бойындағы ізеттілік, мейірімділік қасиеттерді арттыру мақсатында кеңес беру | Қыз баланың тәрбиесіндегі ізеттілік, мейрімділік қасиеттерін арттыру, насихаттау | Қыздар | Ақпан | Хаттама | |
11 | Мектепшілік «Ұлдар» клубының жиынында «Нашақорлық, ішімдік, шылым шегудің зияндарын біле жүр!» салауатты өмір сүруге тәрбиелеу | Ұлдардың салауатты өмір сүріп, спортпен шұғылдану керектігін түсіндіру | Ұлдар | Ақпан | Хаттама | |
12 | «Тәуекел» тобындағы және «Сәтсіз жанұя» отбасы балалармен жұмыс | Отбасына рейд жүргізу, бақылау, сауалнама, тренингтер өткізу. Психологиялық қолдау көрсету. | Үнемі | Хаттама | ||
ІV. Консультация беру | ||||||
1. | «Сенімді телефон», «Сенімді хат» жұмыстарын ұйымдастыру | Жыл бойы | ||||
2. | Тәртібінде қиындық туғызатын оқушыларға кеңес беру | Үнемі | Журналға тіркеу | |||
3. | «Баламен қалай сөйлесу керек» «Ерекше назардағы оқушылардың үйлеріне рейд жасап, ата-аналарымен байланыс орнату, Отбасы туралы мәлімет жинақтау | Жыл бойына | Журналға тіркеу | |||
4. | Баланың жазғы демалысын дұрыс ұйымдастыру – баланы жағымсыз ойдан қорғайды» ата-аналарға арналған жадынама | Мамыр | ||||
5. | Оқушыларға емтихан, қорқыныш, күйзелістің алдын алу мақсатында кеңес беру | Жыл бойы | Журналға тіркеу | |||
V. Ұйымдастыру -әдістемелік жұмыс | ||||||
1. | Педагогикалық ұжымның, жас мамандардың, сынып жетекшілердің тізімін жасау. | Қыркүйек | ||||
2. | Мектепке жаңа келген оқушыларды қабылдау, құжаттарымен танысу. | Жыл бойы | ||||
3. | Тәуекел топ оқушыларының тізімін жасау. | Қыркүйек | ||||
4. | Мұғалімдердің сұранысы бойынша ОПМПК-дан өтетін оқушылардың құжаттарын дайындап, тізімге алып, ОПМПК-ға тізімге қою, апарып өткізу. | Жыл бойы | ||||
5. | Мектептегі маман иелерімен кездесу. 1 сынып жетекшілерімен әңгіме жүргізу. | Қыркүйек | ||||
6. | Тәуекел топ оқушыларына психологиялық мінездеме беру | Қыркүйек | ||||
7. | Мүмкіншілігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу | Жеке әңгімелесу, кеңес, көмек беру | Тоқсан сайын | Мәлімдеме | ||
VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
1. | 2021-2022 оқу жылының жарты жылдық есебін жазу | Желтоқсан | Есеп жазу | |||
2. | 2021-2022 оқу жылының жылдық есебін жазу | Мамыр | Есеп жазу |
Мектеп психологтары: А.Шаденова
К.Досанова