«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп » коммуналдық мемлекеттік мекемесінің психологиялық қызметтің жұмыс жоспары 2021-2022 оқу жылы » Е.Орымбетов атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » «Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп » коммуналдық мемлекеттік мекемесінің психологиялық қызметтің жұмыс жоспары 2021-2022 оқу жылы
03
сентябрь
2021

«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп » коммуналдық мемлекеттік мекемесінің психологиялық қызметтің жұмыс жоспары 2021-2022 оқу жылы

Қазақстан Республикасының
 
Білім және ғылым министрі
 
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
 
№ 472 Бұйрығына
 
1-қосымша
 
Қазақстан Республикасы
 
Білім және ғылым министрінің
 
2020 жылғы 6 сәуірдегі
 
№ 130 бұйрығына
 
1-қосымша

«Қ.Орымбетов  атындағы орта мектеп » коммуналдық мемлекеттік мекемесінің психологиялық  қызметтің   жұмыс жоспары

2021-2022 оқу жылы 


Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері

Психологиялық   қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың  психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.        

Психологиялық қызметтің міндеттері:

1)білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;

2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дауында олардың   табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету.

3) білім алушылардың психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға және тәсілді қамтамасыз ету;

4) психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;

5)психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жасау;

6) білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау.

7) психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таідауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету.



Іс шаралар

Жұмыстың түрі

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер 

Есептілік нысан 


І. Диагностикалау


1

Бірінші смынып оқушыларының мектепке бейімділігін анықтау.  

«Керн-Йрасек» әдістемесі  

сынып оқушылары 

Қыркүйек  


Анықтама 

2

0-сыныпқа келетін оқушылардың оқуға дайындығын ойлау қабілеттерін зерттеу. 

«Керн-Йрасек» әдістемесі  

0 сынып оқушылары 

Қыркүйек  


Анықтама

3

1 сынып оқушыларының бейімділігін анықтау. 

 Кеңес беру. Тренинг 

1 сынып 

Тоқсан соңында 


Ата-ана жиналысында 

4

Құқықбұзушылықтың алдын-алу мақсатында зорлық-зомбылық, әлімжеттікті анықтау үшін сауалнамалар алу, әңгіме жүргізу, кеңес беру.

Сауалнама 

5-11 сынып 

Қыркүйек  


Анықтама 

5

Бесінші  сынып оқушыларымен жұмыс. 

«Мектепке деген қарым-қатынасын анықтау» сауалнама 

5 сынып 

Қазан 


Анықтама 

6

Зейінді зерттеу 

«Бурдон » тестті 

5 сынып 

Қараша 


Анықтама 

7

Стресске төзімділікті анықтау 

«Э.Ховард » сауалнамасы 

11- сынып 

Қазан 


Анықтама 

8

Оқушылардың өзара қарым-қатынасын жақсарту мақсатында жұмыс жүргізу.

«Социометрия» әдістемесі 

5-11 сынып 

Қыркүйек 


Анықтама 

9

Аутодиструктивтілік мінез-құлық деңгейін анықтау. 

«Мен өмірді сүйемін» шығарма  

5-6 сынып 

Қыркүйек


Анықтама 

10

Аутодиструктивтілік мінез-құлық деңгейін анықтау. 

«Королев »әдістемесі 

7-11 сынып 

Қыркүйек


Анықтама

11

Дарынды оқушылардың  өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау. «Өзін-өзі бағалау тесті»

«Өзін өзі бағалау тесті»  Т.Лири

Дарынды оқушылар

Қаңтар 


Анықтама 

12

Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту 

«Үй » әдістемесі 

2-3 сынып 

Қараша 


Анықтама 

13

Мамандық туралы баланың ақыл ойын дамыту.

            «Мамандық түрлерінің адам өміріне әсері» кеңес беру.

Мамандыққа бейімділігін анықтау


Мамандық туралы мағлұмат беру 

9-11 сынып 

Жыл бойы 


Анықтама 

14

Ұжым мүшелерінің қарым-қатынас деңгейін анықтау, зерттеу. Жаңа келген, жас мамандарға бейімделуге көмектесу

« Күйзелістен қалай арылуға болады» сауалнама, тренинг 

Жас мамандарға 

Қазан 


Анықтама 

15

Пәнге қарым –қатынасын анықтау. 

« Түймедақ » әдістемесі 

4 сынып оқушылары 

Қараша 


Анықтама 

16

Оқушылармен зерттеу жүргізу. Мінез құлқын анықтау .

«Г.Айзенк» тесті 

5-11 сынып оқушылары 

Қазан 


Анықтама 

17

Оқушылардың арасында өзіндік бағалау деңгейін анықтау. 

«Ағаштағы орныңыз» әдістеме 

6-11 сынып 

Қазан 


Анықтама 

18

Бейінді оқытуға дайындық жұмыстарын жүргізу.

«Сенің кәсіби ой ниетің».

9- сынып 

Қаңтар 


Анықтама 

19

4-сынып оқушыларының орта буынға өтуге дайындығын дамуын зерттеу. 

 «Жаңбыр астындағы адам» әдістемесі

4 сынып 

Ақпан 


Анықтама 

20

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. Мектепке деген қызығушылығын анықтау мақсатында жұмыс жүргізу. 

Лусканова тесті 

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс 

Тоқсан соңында 


Анықтама 

Түзету-дамыту жұмысы 


1.

Оқушылар арасынан аутодеструтивті мінез –құлық танытқан оқушылармен түзету жұмысы.

«Қағып таста», «Лимон», «айна» жаттығулары 

Жеке жұмыс 

Жыл бойы


Журналға тіркеу 

2

Ұжым мүшелерімен түзету коррекциялық жұмыс. Өз-өзіне деген жағымды қатынасты дамыту. 

«Мақсат қою» Тренинг 

Ұжым мүшелері 

Қаңтар 


Анықтама 

3

4 сынып оқушыларымен түзету-дамыту жұмысы. Оқушыларға психологиялық көмек көрсету. Психологиялық жаттығулар

«Ертегі терапиясы» 


 4 сынып

Ақпан 


Журналға тіркеу 

4

11 сынып оқушыларымен психологиялық жұмыс жүргізу.

«Обруч», «Жіптік курс » Тренинг-ойын     

11  сынып

Үнемі


Журналға тіркеу 

5

Үлгерімі төмен оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттыру мақсатында жұмыс жүргізу. 

« Ассиметриялық » жаттығулар

Үлгерімі төмен оқушылар 

Желтоқсан 


Анықтама 

6

«Біз 5 – сыныпқа барамыз» түзету-дамыту сабағы. 5 сынып оқушыларымен түзету-дамыту жұмыстары.

«Ыстық орындық», «Айна» жаттығулары 

5сынып 

Жыл бойы


Журналға тіркеу 

7

Патронат, аз қамтылған, тәрбиесі қиын және мектепшілік, ОДН есебінде тұрған балалардың сабақ үлгерімі мен тұрмысын бақылау 

Әлеуметтік деңгейі төмен отбасы балаларына көмек көрсету.  


Жыл бойы 


Анықтама 

АКТ

ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту

1

«Тәуекел топ» оқушыларының сабаққа, сабақтан тыс үйірмелерге қатысуын қадағалау. Сабаққа қатысу. Бақылау.

Бақылау 


Жыл бойы


Анықтама 

2

Оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу 

«Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында жиын өткізу  

8-11 сынып оқушыларымен

Қазан  


Мәлімдеме 

3

Ата-аналар жиналысында  «Қауіпсіз интернет» тақырыбында түсіндірме жұмысы 

Кеңес беру 

Ата аналар 

Үнемі


Хаттама 

4

Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу 

«Менің бойымдағы қабілеттер» тақырыбында  кеңес беру  

Дарынды оқушылар 



Мәлімдеме 

5

 «Жасөспірімдердің арасындағы бопсалаушылық -Буллинг»

Оқушыларды жақсы қарым-қатынасқа баулу. Психологиялық  қолдау көрсету.

7-11 сынып 

 Қазан 


Мәлімдеме 

6

Ерте жүктіліктің алдын алу мақсатында жұмыс жүргізу.

«Ерте жыныстық қарым -қатынастың және ерте жүктіліктің алдын алу»  әңгімелесу


Жарты жылдықта бір рет



Хаттама

7

Әр сыныптың оқушыларымен жиналыстар «Қауіпсіз интернет» тақырыбында жұмыс.  әлеуметтік желілер туралы ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізу

Кеңес беру, түсіндірме жұмыстары 


Жыл бойы


Хаттама 

8

11 сынып оқушыларымен әңгіме жүргізу.      Емтиханға тиімді дайындалудың жолдары. Кеңес беру 

Кеңес беру 


 Жыл бойы 


Хаттама 

9

Тәртібінде қиындық туғызатын оқушылармен жұмыс

Әңгімелесу 


Үнемі


Анықтама 


2020-2025 бағдарламасында айтылғандай оқушылардың тәртібін жақсартудағы жұмысты күшейту. Құқықбұзушылық, ұрлық, т.б. алдын-алу мақсатында ата-аналар және оқушылармен әңгіме жұмыстарын үнемі жүргізу. 



Үнемі


Хаттама 


10

Мектепшілік «Қыздар» клубының жиынында «Қыз бала- ұлттың     ұяты, халықтың шырайы»  қыз баланың бойындағы ізеттілік, мейірімділік қасиеттерді арттыру мақсатында кеңес беру

Қыз баланың тәрбиесіндегі ізеттілік, мейрімділік қасиеттерін арттыру, насихаттау

Қыздар 

Ақпан  


Хаттама 

11

 Мектепшілік «Ұлдар» клубының жиынында  «Нашақорлық, ішімдік, шылым шегудің зияндарын біле жүр!»  салауатты өмір сүруге тәрбиелеу

Ұлдардың салауатты өмір сүріп, спортпен шұғылдану керектігін түсіндіру

Ұлдар 

Ақпан  


Хаттама 

12

 «Тәуекел» тобындағы және «Сәтсіз жанұя» отбасы балалармен жұмыс

Отбасына рейд жүргізу, бақылау, сауалнама, тренингтер өткізу. Психологиялық қолдау көрсету.


Үнемі 


Хаттама 

ІV. Консультация беру 


1.

«Сенімді телефон», «Сенімді хат» жұмыстарын ұйымдастыру



Жыл бойы



2.

Тәртібінде қиындық туғызатын оқушыларға кеңес беру 



Үнемі


Журналға тіркеу 

3.

«Баламен қалай сөйлесу керек» «Ерекше назардағы оқушылардың үйлеріне рейд жасап, ата-аналарымен байланыс орнату, Отбасы туралы мәлімет жинақтау



Жыл бойына


Журналға тіркеу 

4.

Баланың жазғы демалысын дұрыс ұйымдастыру – баланы жағымсыз ойдан қорғайды» ата-аналарға арналған жадынама



Мамыр 



5.

Оқушыларға емтихан, қорқыныш, күйзелістің алдын алу мақсатында кеңес беру



Жыл бойы 


Журналға тіркеу 

V. Ұйымдастыру -әдістемелік жұмыс 


1.

Педагогикалық ұжымның, жас мамандардың, сынып жетекшілердің тізімін жасау. 



Қыркүйек 



2.

Мектепке жаңа келген оқушыларды қабылдау, құжаттарымен танысу.



Жыл бойы



3.

Тәуекел топ оқушыларының тізімін жасау.



Қыркүйек 



4.

Мұғалімдердің сұранысы бойынша ОПМПК-дан өтетін оқушылардың құжаттарын дайындап, тізімге алып, ОПМПК-ға тізімге қою, апарып өткізу.



Жыл бойы



5.

Мектептегі маман иелерімен кездесу.  1 сынып жетекшілерімен әңгіме жүргізу. 



Қыркүйек 



6.

Тәуекел топ оқушыларына психологиялық мінездеме беру



Қыркүйек 



7.

Мүмкіншілігі шектеулі балалардың отбасына рейд жүргізу

Жеке әңгімелесу, кеңес, көмек беру


Тоқсан сайын 


Мәлімдеме 

VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер


1.

2021-2022 оқу жылының жарты жылдық есебін жазу 



Желтоқсан 


Есеп жазу 

2.

2021-2022  оқу жылының жылдық есебін жазу  



Мамыр 


Есеп жазу 

                                                  Мектеп психологтары:                             А.Шаденова 


                                                                                                                     К.Досанова