«Қ. Орымбетов атындағы орта мектеп»КММ Ағылшын тілі пән бірлестігінің 2023-2024 оқу жылы бойынша есебі.
«Қ. Орымбетов атындағы орта мектеп»КММ
Ағылшын тілі пән бірлестігінің 2023-2024 оқу жылы
бойынша есебі.
Ағылшын тілі пәні әдістемелік бірлестігінің тақырыбы:
«Ағылшын тілін оқытуда тиімді технологияларын қолдана отырып, оқушыларға сапалы білім беру, жан-жақты мәдени дамыған тұлғаны қалыптастыру».
Мақсаты: Жан-жақты дамыған, өзіндік танымдық дағдылары қалыптасқан, шығармашылық қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Ағылшын тілі пән бірлестігінде осы оқу жылының басында 13 мүғлім жұмыс атқарды. Олар: Коштаева З., Казиханова А., Нұраханова Б., Рахаев Н., Жұматай Г., Сейтқали Г, Тлеубаева А., Нұрбаев Н., Тұрап А., Самандаров Б., Нестай М., Илющенко А., Құдайберген А,. оның ішінді бір мұғалім(Нестай М.) екінші жарты жылдықта декреттік демалысқа шықты ( орнына бастауыш сыныпқа алынған мұғалім Бекболат Ақерке сәуір айында декреттік демалысқа шықты). Жыл аяғын 12 мұғаліммен аяқтадық. Тамыз айының соңында мұғалімдерге сынып сағаттары бөлініп, КТЖ құруға нұсқаулықтар берілді. Нұсқаулықпен танысып, мұғалімдер жеке сыныптарына ктж құрды.
Әдістемелік бірлестікте 1зерттеуші мұғалім, 2 сарапшы педогог, 3 модератор , 6 педогог статусындағы мұғалім. 4 жас маман мұғалім бар.
Оқу жылы барысында барлық іс-шараларға әсіресе жас мамандар белсене қатысты,берілген тапсырмаларға жауапкершілікпен қарады. Жас мамандарға тәлімгерлер тағайындалып, жұмыс барысындағы кемшіліктермен жұмыс атқарылды. Жыл барысында берілген конкурс, олимпиадалар оқушыларды қатыстыра отырып жүлделі орындарға ие болды, сонымен қатар мұғалімдер мектепішілік мектеп аралық сайыстарға да қатысты.
Ағылшын тілі пән бірлестігінің онкүндігі 04.12.-15.12.23 аралығында өтілді. Апталықтар пән мұғалімдері бекітілген жоспар бойынша өзінің ашық сабақтар мен оқушылармен іс-шаралары өтілді. Апталақтың мақсаты оқушылармен тығыз байланыста бола тұра, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, тілдік дағдыларды жетілдіру, ағылшын тілін жақсы меңгерген оқушылардың өнерлерін, деңгейін көрсетуге мүмкіндік беру болды. Сонымен қатар жас мамандарға үлгі көрсете отырып, пәнді түрлендіруге мүмкіндік беру. Сабақ барысында жаңа әдіс-тәсіл, жаңа платформалармен бөлісуге, танысуға мүмкіндік берілді. Ашылу салтанаты креативті видеороликпен мұғалімдерді жоспар бойынша ашық сабақтар мен іс-шараларына шақырылды. Онкүндік барысында, қызықты роликтер, викториналық сұрақтар, интервьюлер, тренингтер, оқушылардың ағылшын тілін меңгеру процессін жетілдіру мақсатында өздерінің сөйлеу, түсіну дағдыларын жетілдіруде өлең, әндер, өз өнерлерін көрсете білді. Жаңа технологияны, акт қолдануда пән мұғалімдерде мүмкіндік шексіз болды және қолдана білді.
Мектепішілік, аудандық сайыстар:
Мұғалімдерге арналған аудандық «The best speaker»сайысына Сейтқали Гаухар қатысып Алғыс хатпен марапатталды.
Мектепішілік жыл мұғаліміне Рахав Нұрдос қатысып екінші орынға ие болды.
Сонымен қатар мұғалімдер әр бірлестік ұйымдастырған іс шараларға белсенді қатысып отырды.
Тұрап Ақерке : «Үздік байқау»мектепішілік байқауында «Үздік жаңашыл сабақ» номинациясымен марапатталды
Құдайберген Айдана: Қаңтар айының 21 күні тәлімгер мен жас мамандар арасында өткізілген «Педагогикалық тандем» байқауына қатысып І орынға ие болды.
Қаңтар айында өткізілген «Үздік сабақ» байқауына қатысты. 5«Ә» сыныбымен «The Pearl of Kazakhstan» атты ашық сабақ өткізіп, II-ші дәрежелі дипломмен марапатталды.
Курс
Жұматай Гүлдана :
14 тамыздан 25 тамыз аралығында Өрлеу біліктілікті арттыру ұлттық орталығында біліктілікті арттыру курсынан өттім. Тақырыбы: «5-9 сыныптарға арналған оқу бағдарламасы шеңберінде күрделі тақырыптар бойынша ағылшын тілі пәні мұғалімінің пәндік құзіреттілігін жетілдіру»
Сейтқали Гаухар:
«10-11 сыныптарға арналған оқу бағдарламасы шеңберінде күрделі тақырыптар бойынша ағылшын тілі пәні мұғалімі пәндік құзіреттерін жетілдіру» тақырыбында 80 сағат кқлемінде біліктілік арттыру курсы
Тұрап Ақерке: қазан айындаАлматы қаласы «Өрлеу» Біліктілікті арттыру ұлттық орталығында «5-9 сыныптарға араналған оқу бағдарламасы шеңберінде күрделі тақырыптар бойынша ағылшын тілі пәні мұғалімінің өзіндік құзыреттерін жетілдіру» курсы.
Коштаева Замира22.04-03.05.24 аралығында Алматы қаласы «Өрлеу»Біліктілікті арттыру ұлттық орталығында«Ағылшын тілін оқытудағы инновациялық технологиялар» атты тақырыпта 80 сағаттық курсы
Тлеубаева Асель: қазан айындаАлматы қаласы «Өрлеу» Біліктілікті арттыру ұлттық орталығында «5-9 сыныптарға араналған оқу бағдарламасы шеңберінде күрделі тақырыптар бойынша ағылшын тілі пәні мұғалімінің өзіндік құзыреттерін жетілдіру» курсы
Самандаров Бекзат:19.12.23 Алматы қаласы «Педогогикалық шеберлік Орталығы» қйымдастырған “Мектептегі ағылшын тілі сабағы:басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары”тақырыбыдағы курсты аяқтады.
Іс тәжрібие алмасу:
Сейтқали Г.09.11.2023 жылы әріптестермен тәжірибе алмасу мақсатында “Аптадан аптаға” айдарында өткізілген іс-шарада, 7 Ә сыныбында “Learning about reading maps” тақырыбында ашық сабақ өтілді.
Жұматай Гүлдана : қазан айының 16-сы күні «Helping housework» атты ашық сабақ өткізді. Ашық сабаққа 11 мұғалім қатысып, іс тәжірбие алмасты және ұсыныстарымен бөлісті.
Тұрап А,. Жұматай Г.,Илющенко А., 2023ж қараша айында Райымбек орта мектебінде өткен «How the teacher’s role is more important than ever» атты аудандық семинарға қатысып«Certificate of Attendance» семинарғасертификатпен марапатталды
Құдайберген Айдана : Наурыз айының 27 күні «Interpress» атты ағылшын тілі пәні мұғалімдермен өткізілген аудандық семинарға қатысып, сертификат алды
Тұрап Ақерке және Самандаров Бекзатбастауыш сынып оқушыларын білім-біліктерін тексеру мақсатында «I know everything» «Мен бәрін білемін» атты сыныптантысіс-шара ұйымдастырды.
Тұрап Ақеркетамыз айында «Бастауыш сынып оқущыларының жазылым дағдысын дамыту»тақырынбында мектепішілік семинарда өз жұмысымен бөлісті.
Илющенко Алеся
Рахаев Нұрдос :10.11.24. Өзара әдістеме бірлестігінде тәжірибе алмасу мақсатында «Mobile applications»тақырыбында ашық сабақ өтті.Сабақтың негізгі мақсаттары: 10.4.1.1 - understand main points in extended texts on a wide range of familiar and some unfamiliar general and curricular topics;10.4.2.1 - understand specific information and detail in extended texts on a range of familiar general and curricular topics, and some unfamiliar topics;10.6.4.1 - use a wide variety of determiners and pre-determiner structures on a wide range of familiar general and curricular topics;
Ал сабақтың жалпы мақсаты-мобильді қосымшалардың пайдасы туралы мәліметтер алу болды.Сабақ барысында ”Tongue twisters”әдісімен жаңылтпаштар айтылып,тіл жаттықтырылды.Негізгі бөлімде ”Busy bee”,”Quizizz”,”Liveworksheets .com”платформаларымен әр түрлі тапсырмалар орындалып, мобильді қосымшалардың пайдасы туралы мәліметтер ала алды.
Үлгерімі төмен және дарынды оқушымен жұмыс, жетістігі:
Мектепте дарынды балалармен жұмыс үзіліссіз жүргізілуде. Жыл басында әр дарынды балаға жетекші бекітіліп, олимпиадаға дайындық жеке дара жүргізіледі. Бірлестік ішінде дарынды балалармен жұмыс қанағаттанарлық деңгейде атқарылды. Барлық пән мұғалімдерінің дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспарлары бар. Әр оқушыға мониторинг жасалынып, жұмыс папкалары толықтырылған. Бірлестік жетекшісі тарапынан тоқсан сайын тексерілді
Үлгерімі төмен және дарынды оқушылармен төмендегідей жұмыс атқарылуда:
-Ағылшын тіліндегі коммуникативті құзыреттілік оның компоненттері
- сөйлеу, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, білім беру және когнитивті жиынтығында дамиды.
- сөйлеу құзыреттілігі - сөйлеу, тыңдау, оқу, жазудағы коммуникативтік дағдыларды дамыту;
- тілдік құзыреттілік - жаңа тілдік құралдар жинақталуда;
- білім беру және танымдық құзыреттілік - ағылшын тілін өздері үшін қол жетімді тәсілдермен (жобаны орындау барысында, Интернет арқылы, анықтамалықтарды пайдалану және т.б.) өз бетінше оқуға деген ұмтылыс пен қабілет дамиды.
Биылғы оқу жылында да әдеттегідей 5-11сыныптар арасында мектепішілік өребәйге өткізілді. Жоғары балл алған оқушылар аудандық олимпиаадаға жолдама алды.
Аудандық өребәйгеден бесінші сыныптар арасында 5«Ә» сынып оқушысы Мадвақасов Илияс III орынға ие болды. Жетекшісі Кудайберген Айдана.
Алтыншы сыныптар арасынан Мерей Марат ІІ орынға ие болды жетекшісі Коштаева Замира Амановна. 8 сыныптар арасында Ирт Артем ІІ ші орынға ие болды жетекшісі Илющенко Алеся. 11 сыныптар арасынан Кошиева Залина қатысып І орынға ие болып, облысқа жолдама алды
Оқушылар «Абай» пәндік ІV Республикалық олимпиадасына барлық мұғалімдер өз оқушыларын қатыстырып І,ІІдәрежелі дипломдармен марапатталды.
«Қ. Орымбетов атындағы орта мектеп»КММ
«Қ. Орымбетов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
2023-2024 оқу жылындағы ағылшын тілі пән әдістемелік бірлестігінің
04.12.-15.12.23 аралығында өтілетін онкүндік жоспары
Бүгінгідей жаһандану заманында көп тіл білетін адамның қоғамдағы алар орны ерекше. Тіл –халықпен бірге өмір сүріп дамиды. Үш тілді меңгеру қазіргі уақытта басты назарда болып отырғаны белгілі.
Апталықтың мақсаты:Мұғалімдердің кәсіби және шығармашылық шеберліктерін көрсету, таныстыру;Оқушылардың ағылшын тілі пәніне деген сүйіспеншілігін арттыру;Апталықта өткізілген ашық сабақтармен сыныптан тыс іс- шаралар және мектепішілік сайыстар өз уақыттарында өткізіліп отырды. Апталықтың ашылуы мектеп фойесінде салтанатты түрде ашылды.Мұғалімдермен, оқушылармен әр түрлі іс шаралар ұйымдастырылды.
Ашық сабақ тақырыбы:Professions
Сыныбы:5 г
Өткізлген күні:07.12.23
Пән мұғалімі: Тлеубаева А.
Ашық сабақ мақсаты жалпы және оқу тақырыптарының кең спектрі туралы сөйлесу үшін тиісті тақырыптық лексика мен синтаксисті қолдану. Сабақтың мақсатына жету үшін оқушыларға Жануарлар туралы презентация турінде берілді. Оқушылар белсене сабаққа қатысып мамандықтар туралы көптеген мәліметтер айтты. Сабақтың грамматикалық мақсатына жету үшін үлестірме материалдар таратылды. Келесі тапсырма интерактивті тақтадан видео көру арқылы мамандықтарды орнына қою болды. Сабақ соңында оқушылар бағаланып үй тапсырмасы берілді. Бұл сабақты топпен жұмыс және әр оқушыға тапсырмалар берілді. Сабақтың мақсатына жету үшін тапсырмалар көп болды және оқушыларға берілген тапсырмалар оқушылардың деңгейіне байланысты берілді. Сабақ соңында мұғалім кері байланыс берді: алдағы уақытта сабақ этаптарының барлығын қамту қажет екені ұсынылды.
Ұсыныс: әр тапсырмаға дескриптор құру, бағалауды жүйелі түрде жүргізу, саралау жұмыстарын дайындау
Ашық сабақ тақырыбы:Professions
Сыныбы:5 а
Өткізлген күні:14.12.23
Пән мұғалімі: Кудайберген А.
Сабақ мақсаты:
5.L4 understand a limited range of short supported questions on general and some curricular topics
5.S7 contribute a growing range of suitable words, phrases, and sentences including giving opinions during short pair, group and whole class exchanges
Қолданылған әдіс тәсілдер: «миға шабуыл», «cloudy» , «gold fish» т.б әдістер қолданылды.
Тапсырмалар: Жұптық, топтық жұмыс жасалды. Тапсырмалар сұрақ жауап түрінде және айтылым дағдысын қалыптастыру мақсатында ауызша болды.
Қорытынды: Сабақ жақсы деңгейде өтті, оқушылар барлық тапсырманы сабақ уақытында ортындап бітірді. Сабақ барысында кеткен кемшіліктің бірі: оқушыларға дескриптор көрсетілген жоқ. Алдағы уақыттағы сабақтарда қателіктермен жұмыс жүргізіледі.
Ұсыныс: Уақытты тиімді пайдалану қажет, әр тапсырмаға дескриптор құру
Ашық сабақ тақырыбы:Оrganic and non-organic wolds
Сыныбы:10 а
Өткізлген күні:08.12.23
Пән мұғалімі: Казиханова А.
Мақсаты:
10.5.4 - use style and register to achieve appropriate degree of formality in a growing variety of written genres on a range of general and curricular topics;
10.5.7 - use independently appropriate layout at text level on a range of general and curricular topics;
Ашық сабақ 10 а сыныбымен өткізілді.Сабақ типтік бағдарлама бойынша стандартқа сәйкес жоспарланды.Сабақтың мақсаты мен міндетіне сай әр түрлі жаттығулар таңдалып алынды.Бұрынғы өтілген шақтарды,жаңа сөздерді қолдана, салыстыра отырып жаңа сабақ түсіндірілді.Сабақ ортасында сергіту сәтіне ән айтылды,ойын ойнатылды,топтық және жұптық тапсырмалар берілді.Әр тапсырма қолдан жасалған американдық доллармен бағаланды.Оқушылармен рефлексия «How much money do you have?»әдісі қолданылды.Оқушылар белсенді қатысты,рефлексия жазды.
Сабақ кезеңдері түгел қамтылды.Оқушы-мұғалім іс-әрекетіне баға берілді,сабақ қорытыланды
Ұсыныс: оқушылардың айтылым дағдысын арттыру үшін қосымша тапсырмалар беру ұсынылды
Ашық сабақ тақырыбы:Role- playing and drama
Сыныбы:6 б
Өткізлген күні:08.12.23
Пән мұғалімі: Коштаева З.А.
Сабақта сабақ мақсатына жету үшін бірнеше тапсырмалар құрылған. Free compliment әдісі арқылы балаларға психалогиялық ахуал тудырды. Үй тапсырмаысы әдісі арқылы тексерілді.уақытты тиімді пайдалана алды. Сабақта топтық, жұптық, жеке жұмыстар жүргізілді. Бағалау парақшалары таратылып , оқушылар өздерінің жұмыстарын нақты бағалап отырды. Бағалау үшін дискриптормен оқушыларды таныстырып, парақшалар таратылды. Мәтін оқылып сұрақтар жұмыртқа әдісі арқылы сұралды, бұл әдіс оқушылардың қызығушылығын оятуға әсер етеді. Мұғалім мен оқушылар сабақта өздерін емін еркін ұстап, бір біріне жайлы орта туғызды. Сабақ өз уақытында аяқталып , оқушылар бағаланды.
Ұсыныс: оқушылармен тақтада жазу жұмысын қамту ұсынылды
Ашық сабақ тақырыбы:Professions
Сыныбы:4 г
Өткізлген күні:11.12.20
Пән мұғалімі: Бекболат А
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
4.1.1.1 understand an increasing range of classroom instructions
4.2.1.1 make basic statements which provide personal information on an increasing range of general and some curricular topics
Оқушыларорындайтынжұмыстар:
- мамандықтың түрлерінтуралыайту;
- әр мамандық иесі қандай жұмыс істейтінінтабуғаболатынынайту.
Сабақ 4 Гсыныбындаөтті. Сыныпта 13- оқушы. Бұлсыныпоқушылырыныңтілдіүйренугедегенқызығушылықтарыжоғары.
Оқушылардыңтанымдықбелсенділіктері, жаңатақырыптымеңгеружәнематериалдардықолданудеңгейінжақсыдепбағалаймын. Меніңойымшабұлсабақәріқарайоқушылардыңтанымдықіс-әрекеттерінің дамуына тірек болады
Сабақтыңұйымдастырушылықкезеңіфонетикалықжаттығу- ағылшынтіліндежаңылтпашайтуменбасталды.
Бұл сабақта мамандықтың қандай түрлерібар екенін түсіндірді. Тақырыпты ашу үшін “Brainstorming” әдісін қолданды. Оқушылар әріптердің орны ауысып кеткен, соларды орнына қойып мамандыққа байланысты сөздер құрастырды.
Оқушыларға оқулықтағы жаттығулар берілді..Бұл сабақта жоспарланған міндеттер негізі орындалды.Сергіту сәтінде би бол
Ұсыныс: Сабақта қызығушылықты оятатын әдістер қолдану ұсынылды
Ашық сабақ тақырыбы:Buildings
Сыныбы:3 б
Өткізлген күні:
Пән мұғалімі: Тұрап А.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
3.1.6.1 understand some factual information with support in small 768 text passages or dialogues on a limited range of general and educational topics;
3.2.3.1 describe people and objects in simple words within a limited range of general and educational topics;
Оқушыларорындайтынжұмыстар:
- үйдіңбөліктерітуралыайту;- үйдіңәрбөлігіндененітабуғаболатынынайтуСабақ 3-Бсыныбындаөтті. Сыныпта 14- оқушы. Бұлсыныпоқушылырыныңтілдіүйренугедегенқызығушылықтарыжоғары. тақырыптыашты.
Оқушыларға жаңа сөзді түсіндірген соң “Пазл” ойынын ойнаттым. Үй бөліктерін құрастыру арқылы бөлмелерді шығарып айтты.Бұл сабақта жоспарланған міндеттер негізі орындалды.Оқушылардыңфизикалықнемесепсихикалықшаршап-шалдығуларытапсырмалардыңтүрлерініңөзгеріпотыруынабайланыстыжәнежасерекшеліктерінесайжасалғандықтанболғанжоқ. Сабақтабіржоспарланғантапсырмаорындалмайқалды. Топта жұмыс істеуде уақыт кедергісі болды, яғнитапсырманымезгіліненкешаяқтаусебепболды.
Ұсыныс : Уақытты тиімді пайдалану қажет
Ашық сабақ тақырыбы:Making a poster about favorite film.
Сыныбы:6 г.
Өткізлген күні:11.12.2023
Пән мұғалімі: Нурбаев Н
Ашық сабақ тақырыбы:Reported speach:tense change
Сыныбы:9 д
Өткізлген күні:12.12.23
Пән мұғалімі: Илющенко А.
9.3.5.1 interact with peers to negotiate, agree and organise priorities and plans for completing classroom tasks
9.5.3.1 write with moderate grammatical accuracy on a wide range of familiar general and curricular topics
9.6.11.1 use an increased variety of reported speech forms for statements, questions and commands: including indirect and embedded questions with know, wonder on a range of familiar general and curricular topics
ИКТ технология (эффективная на этапе обобщения и закрепления материала);
Технология коммуникативного обучения (эффективна на всех этапах урока);
Технология объяснительно-иллюстративного обучения (на этапе объяснения нового материала);
Методы и приемы применяемые на открытом уроке:
Упражнения (работа с теоретическим материалом, заполнить пропуски, составить монологическое высказывание),сочетание словесных и наглядных методов;
метод устного контроля; метод демонстрации.репродуктивный, продуктивный, практически: интерактивная доска, раздаточный материал по теме, книга английского языка за 9кл, карточки с неправильными глаголами, ИИ интеллектт, словари,
Умение учащихся строить монологическое и диалогическое высказывание, извлекать, систематизировать и анализировать информацию аутентичных носителей, умение оценивать себя, проговаривание незнакомых фраз на английском, проверка знаний по неправильным глаголам, как строят предложения на английском,грамматика иностранного языка.
Была проведена обратная связь по уроку через Messenger WA, цели урока были выполнены не в полном объёме из-за сложности темы, но дети разобрались и систематизировали полученные знания на уроке. Урок был проведен на удовлетворительном уровне, будет проведена работа над ошибками.
Ұсыныс: Оқушының қызығушылығын оятятын әдістерді қоолдану ұсынылды. Уақытты тиімді пайдалану
Ашық сабақ тақырыбы:Outdoor,factory and service jobs
Сыныбы:5 в
Өткізлген күні:12.11.23
Пән мұғалімі: Рахаев Н
Сабақ тақырыбы: Outdoor,factory and service jobs. Сабақ типі алдыңғы сабақтарда өтілген мамандық түрлерімен қоса жаңа мамандық түрлерімен танысу арқылы алған білімдерін бекіту сабағы болды. Сабақтың оқу мақсаты –сөздік жұмыс, грамматикалық тақырыпты негізге ала отырып жаңа сөздермен сөйлемдер құрату арқылы оқушылардың сөйлеу тілдерін дамыту.
Сабақ барысында сабақтың құрылымы, этаптары сақталды. Оқушылар сабаққа белсене қатысты. Жалпы өткен сабақта алған білімдерін іске асыра алды, сөздік қорларын жаттығулар барысында қолдана алды. Сабақта тақырыпқа байланысты ойындар ойнатылып, сергіту сәті жасалды.Сұрақтарға жауап беру арқылы жеке,жұптық және топтық жұмыстар жасалды.Әр түрлі суреттер мен интербелсенді тақтада Рower point тапсырмалары берілді
Ұсыныс : Уақытты тиімді пайдалану
Ашық сабақ тақырыбы:Learners create a healthy-eating pyramid based on food from Kazakhstan.
Сыныбы:8 г
Өткізлген күні:12.12.2023
Пән мұғалімі: Сейтқали Г.
Мақсаты:
- 8.1.1.1 use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups
- 8.4.2.1 understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general and curricular topics, including some extended texts
Берілген сабақты жоспарлау барысында оқушылардың ерекшеліктері ескеріледі. Сабақ тақырыбы типтік бағдарлама және стандартқа сәйкес жоспарланып ұйымдастырылған. Себебі тақырыптардың мерзімді өткізілуі және оқушылардың сыныптар бойынша білуге тиісті міндеттерді орындалуына тапсырмалардан құрылған.
Ашық сабақ 8 «Г» сыныбында 19.12.2023 өткізілді.Сабақтың басында балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту мақсатында 4 шумақ тақпақ оқытылды.Сабақ тақырыбын үй жұмысын тексерумен , «Браундық қозғалыс» әдісімен паззл құрау арқылы тексерілді.Сабақа барысында білім алушылар жекелей ,жұптық,топтық түрде тапсырмалар орындады.Оқушылар дескрипторға сәйкес термометр арқылы баллдарын қосу арқылы сабақ соңында жалпы бағасын шығару арқылы бағаланды. Оқушылар сабақ үстінде өте белсенді болды.Жаңа тақырыпты игеріп,жаңа сөздерді есте сақтап алды,сонымен қатар өткен сабақты қайталап шолып шықты.
Сабақ кезеңдері:
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Жаңа материалды игеруге дайындық кезеңі
III. Жаңа материалды меңгеру кезеңі
IV.Түсінігін тексеру кезеңі
V. Үй тапсырмасы Бұл кезеңде негізгі тапсырмадан басқа шығармашылық тапсырма берілді.
VI. кезең Рефлексия. Сабақтағы оқушының және мұғалімнің іс әрекетіне өзіндік баға берілді.
Сабақтың түйіні Сабақ көзделген мақсатқа жетті, әр сабақ барысындағы кезеңдер байланысты болды.
Ұсыныс : Болашақта топтық жұмысқа критерии құруды ескеру.
Ашық сабақ тақырыбы:Сommunicating around the world
Сыныбы:4ә
Өткізлген күні:13.12.2023
Пән мұғалімі: Самандаров Б.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:3.1.6.1 understand some factual information with support in small text passages or dialogues on a limited range of general and educational topics;
3.2.3.1 describe people and objects in simple words within a limited range of general and educational topics;
Оқушыларорындайтынжұмыстар:
- үйдіңбөліктерітуралыайту;
- үйдіңәрбөлігіндененітабуғаболатынынайту.
Сабақ 3-всыныбындаөтті. Сыныпта 14- оқушы. Бұлсыныпоқушылырыныңтілдіүйренугедегенқызығушылықтарыжоғары.
Сабақты оқушылармен амандасып, фонетикалық жаттығуымен басталды.
Үй тапсырмасын «body parts» тақырыбында кубик әдісі арқылы еске түсірді дұрыс тапқан оқушыға 1 баллдан берілді және тақтадан дене мүшелерін тауып оны ағылшынша атап шықты. Оқушыларға өте қызық болды.
«Instagram» - әдісі арқылы лайк қоя отырып оқушыларды бағалап шықты. Үй жұмысына 2 баллдан бағаланды
Жаңа тақырыпты тыңдап, оқып, аударып шықты. Сол бойынша кітаптан өзіндік жұмыс орындады. Өзіндік жұмысқа дұрыс орындағандарға 2 балл қойылды. Special days тақырыбында 2 топқа бөлініп топтық жұмыс берілді. Суретін салып ортаға шығып тақырыптарын қорғап шықты. Топтық жұмыс 3 быллмен бағаланды.
Оқушылардың әр тапсырманы дұрыс орындағаны үшін «Laik» арқылы бағалап отырдым.
Оқушылармен бірге «Head shoulders knees toes» атты әнімен сергіту сәтін жүргіздім.
Ереже бойынша «Prepositions of place» in,on,under сөздерін өтіп түсіндіріп шықтым.
Осы тақырып бойынша worksheet берілді оны жұптық жұмыс бойынша орындап шықты 2 баллдан берілді.
Сабақтың соңында комментария арқылы оқушылар сабаққа рефлексия жазып, сабақ бойынша өз ойларын айтып шықты.
Оқушылардың жинаған баллдары бойынша бағалап шықты.
Ұсыныс: әр тапсырмаға дескриптор құру
Апталықта жоспарланған сабақтар өткізілді.
«Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте» -дегендей, Елбасымыздың міндет етіп қойған бәсекеге қабілетті мемлекет құруда жас ұрпақтың тигізер үлесі зор.
Ағылшын тілі пәні бойынша 2023-2024 оқу жылына әдістемелік бірлестік жұмысына SWOTанализ жасалды
Жақсы жақтарымыз:
1. Оқушылардың білім сапасының артуы.
2. «Onlinemektep» электрондық оқытудың ресурстарын тиімді пайдалануы.
3. Оқушылардың үлгеріміне мониторинг және талдау жасалынды.
4. Өребәйгеге оқушыларды қатыстырдық.
5. Мектепте өткізілген семинарларғақатысып, тәжірибе жинақтадық.
Әлсіз жақтарымыз:
Өз ара тәжирибе алмасудың төмендігі (өзара сабаққа қатысу).
Мұғалім тарапынан оқушыға қойылатын талаптың төмендігі.
Мотивациясы жоғары оқушылармен жұмыстың жүйелі жүргізілмеуі.
Мұғалімдер арасындағы қашықтық олимпиадаларға белсенді қатыспауы.
Мүмкіндіктеріміз:
Жұмысқа жауапкершілікті артыру.
Сабақтың кезеңдеріне және нәтижелігіне көңіл аудару.
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыруға ықпал ету.
Электрондық оқыту мүмкіндіктерін толық пайдалану.
Үлгерімі төмен және мотивациясы жоғары оқушылармен жұмыстың мазмұның күшейту.
Әр тараудан кейін, тест, эссе жазғызу.
«Сұхбаттасу» клубын жүргізу.
Аудандық іс-шараларға белсенді қатысу.
Тест сынақтарының нәтижесін талдау, қорытынды жасау.
Үнемі кәсіби құзіреттілігін арттыру, әріптестерімен желілік қауымдастықты дамыту.
Зерде, ғылыми жобаға оқушыларды қатыстыру.
Ағылшын тілінде сөйлейтін орта қалыптастыру.
Қауіп:
Мұғалімнің теориялық білімінің әлсіздігі.
Оқушыларымыз ағылшын тілінде еркін сөйлей алмайды.
Ғылыми жоба, «Зерде» сайыстарына жүйелі қатыспау.
Областтық пән олимпиадасынан нәтижеге қол жеткізуге ұмтылмау.
Күнделікті сабаққа шығармашылықпен дайындалмау.
-2023-2024 оқу жылын талдау қорытындысы бойынша кемшіліктерді ескере отырып, келесі оқу жылында атқарылатын жұмыстар төмендегідей:
-Білім алушыларға білім берудің және оқыту үрдісінің сапасын көтеру;
- Озат пен екпінділер санын қатерлі деңгейден қанағаттанарылық деңгейге жеткізу;
- Республикалық, облыстық марафон,интеллектуалды олимпидалар жеңімпаздарын шығару;
- Аудандық пән олимпиадасына әр пәннен оқушыларды дайындап, облыстық пән олимпиадасына қатысуына талап қою;
- Пән мұғалімдерінің инновациялық іс-тәжірибелерін жинақтау жұмысын ұйымдастыру, сапасын, тиімділігн анықтау;
- Педагог- зерттеуші, педагог- сарапшы мұғалімдердің іс-тәжірибелерімен бөлісу;
-Мұғалімдердің білімін жетілдіру мақсатында жоспар бойынша белгіленген курстарға жіберу;
-Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін көтеруіне бағдарланған шығармашылық топтың жұмысын жетілдір
-Авторлық бағдарламалар жасап, бекіту;
- Пән онкүндіктерінің дұрыс ұйымдастырылуын қадағалау;
- Оқу жетістігі төмен білім алушылармен үздіксіз жұмыс жүргізу.
ӘБ жетекшісі Коштаева З.А