«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ 2023-2024 оқу жылындағы математика, информатика, физика пән бірлестігінің 26.02- 07.03.2024 аралығындағы «Цифрлық әлемге – нақты біліммен» атты онкүндігінің жоспары » Е.Орымбетов атындағы орта мектеп
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ 2023-2024 оқу жылындағы математика, информатика, физика пән бірлестігінің 26.02- 07.03.2024 аралығындағы «Цифрлық әлемге – нақты біліммен» атты онкүндігінің жоспары
03
май
2024

«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ 2023-2024 оқу жылындағы математика, информатика, физика пән бірлестігінің 26.02- 07.03.2024 аралығындағы «Цифрлық әлемге – нақты біліммен» атты онкүндігінің жоспары

«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ

2023-2024 оқу жылындағы математика, информатика, физика пән бірлестігінің 

26.02- 07.03.2024 аралығындағы «Цифрлық әлемге – нақты біліммен» атты

 онкүндігінің жоспары

Өткізілетін іс-шаралар тақырыбы

Мерзімі

Сыныбы

Түрі

Кабинет

Жауапты мамандар


1

«Цифрлық әлемге - нақты біліммен» онкүндігінің ашылуы

26.02.24ж

-

бейнеролик

-

ӘБ мұғалімдері

2

«Көңілді қоңырау!»

26.02-07.03

5-11 сыныптар

ойын

Фойе

ӘБ мұғалімдері

3

«Менің күнделігім» сайысы

26.02-07.03

1-11 сыныптар

сайыс

-

Уразимбетов А.Б.


4

«Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру»

26.02.24ж

16:35-17:20


7 «Г» сынып


ашық сабақ

29 кабинет


Калыкова А.С.


5

«Толқындық қозғалыс»

27.02.24ж

07:45-08:30

9 «Ә»

сынып

ашық сабақ

6 кабинет


Тұрап Б.Б.

6

«Көрсеткіштік теңдеулер және теңдеулер жүйесін шешу»

27.02.24ж

10:25-11:10

11 «А» сынып

ашық сабақ

28 кабинет


Казибаева Р.Г.


7

«Механическая работа. Мощность»

27.02.24ж

14:45-15:30

7 «Д»

сынып

ашық сабақ

10 кабинет

Еркабаева Т.К.

8

«Жай бөлшектермен ондық бөлшектерге амалдар қолдану»

27.02.24ж

14:45-15.30

5 «Г» сынып

ашық сабақ

6 кабинет

Қайрат О.

9

«Жұмыс және қуат»


27.02.24ж

15:35-16:20

7 «В» сынып

ашық сабақ

6 кабинет


Қайрат О.

10

«Жиілік алқабы. Жиілік гистограммасы»


28.02.24ж

07:45-08:30


8 «А» сынып

ашық сабақ

27 кабинет

Расул Д.К.

11

«Келтіру формулалары»

28.02.24ж

08:35-09:20

9 «Ә» сынып

ашық сабақ

27 кабинет

Сагындыкова Р.Е.


12

«HTML-де мультимедианы енгізу»

28.02.24ж 12:05-12:55

10 «Ә» сынып

ашық сабақ

30 кабинет

Жумагазиева Г.А.

13

«Көшбасшы»

28.02.24ж 12:55-13:40

8 сынып-тар

сыныптан тыс іс-шара

30 кабинет

Уразимбетов А.Б.

Кожамбердина Х.А.

14

«Қысқаша көбейту формулалары көмегімен түрлендіру»

28.02.24ж

13:55-14:40

7 «В»

сынып

ашық сабақ

29 кабинет

Байгапалова С.М.

15

«Перпендикулярные прямые и отрезки. Парал-лельные прямые и отрезки»

29.02.24ж

13:55-14:40

6 «Е»

сынып

ашық сабақ

10 кабинет

Еркабаева Т.К.

16

«Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі»

01.03.24ж

12:55-13:40

6 «А» сынып

ашық сабақ

29 кабинет

Серіков Н.А.

17

«Сызықтық алгоритмді программалау»

01.03.24ж

12:55-13:40

6 «Ә»

сынып

ашық сабақ

33 кабинет

Ноканова А.С.

18

«Қызықты информатика»

01.03.24ж

12:55-13:40

8 сынып-тар

сыныптан тыс іс-шара

30 кабинет

Жумагазиева Г.А.

19

«Роботтың сызық бойымен қозғалысы»

01.03.24ж

15:35-16:20

5 «Б» сынып

ашық сабақ

30 кабинет

Уразимбетов А.Б.

20

«Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі»

01.03.24ж

17:20-18:10

6 «Ә» сынып

ашық сабақ

29 кабинет

Казыбеккызы А.

21

«Магнит өрісінің тогы бар өткізгішке әрекеті, электроқозғалтқыш,электр өлшеуіш құралдар»

04.03.24ж

07:45-08:30


8 «Б» сынып

ашық сабақ

6 кабинет

Магзан Г.


22

«Накопленная частота»

04.03.24ж

08:35-09:20

8 «Д» сынып

ашық сабақ

8 кабинет

Темиргалиев К.М.

23

«Информатикадан сайыс сабағы»

04.03.24ж

12:55-13:40

5 «Б», 5«Г» сыныптар

сыныптан тыс іс-шара

30 кабинет

Калыкова Н.Р.

Ноканова А.С.

24

«Ойлан, ізден, тап!»


04.03.24ж

14:45-15:30

9-11 сыныптар

сыныптан тыс іс-шара

29 кабинет

Серіков Н.А.

Калыкова А.С.

25

«Математикалық эстафета»

05.03.24 ж

12:05-12:50

5«Ә», 5«Б» сыныптар

сыныптан тыс іс-шара

спортзал

Казибаева Р.Г.

Казыбеккызы А.

26

«Менің тәжірибе алаңым»

05.03.24ж

12:05-12:50

7-8 сыныптар

сыныптан тыс іс-шара

6 кабинет


Магзан Г.

Қайрат О.

27

«Своя игра» викторина

05.03.24ж 12:55-13:40

8-10 сыныптар

сыныптан тыс іс-шара

10 кабинет

Еркабаева Т.К.

28

«Ғажайып математика»

05.03.24ж 12:55-13:40

6 «Ә»,6 «Б» сынып

сыныптан тыс іс-шара

27 кабинет

Сагындыкова Р.Е. Казыбеккызы А.

29

«Білімділер» сайысы

05.03.24ж

13:45-14:30

9 сынып-тар

сыныптан тыс іс-шара

6 кабинет

Тұрап Б.Б.

30

«Презентациядағы анимация»

06.03.24ж

10:45-11:30

4 «Г» сынып

ашық сабақ

бастауыш мектеп 2эт.

Кожамбердина Х.А.

31

«Цифрлық әлемге – нақты біліммен» семинары

06.03.24ж

12:05-12:55

Мұғалімдер

семинар

29 кабинет 

ӘБ мұғалімдері

32

«Робот тазартқыш жасау»


07.03.24ж

14:25-15:10

3 «Ә» сынып

ашық сабақ

бастауыш мектеп

Калыкова Н.Р.

33

«Менің күнделігім» сайысының қорытындысы

07.03.24ж

10:10-10:25

1-11 сыныптар

сайыс

-

Уразимбетов А.Б.




ӘБ жетекшісі                    Байгапалова С.М.


«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ

2023-2024 оқу жылының 26.02-07.03 аралығында МИФ бірлестігінің «Цифрлық әлемге – нақты біліммен» атты онкүндігінде атқарған жұмыстары


Мектебімізде биылғы оқу жылының 26.02 – 07.03 аралығында онкүндік  басталды. Онкүндікке мектеп дәлізі тақырыпқа сай безендіріліп, онкүндік жоспары құрылды. Жоспарға сәйкес бірлестік мұғалімдері ашық сабақтар, сайыс, сыныптан тыс сабақтар, көңілді ойындар ұйымдастырды. Бірлестікте математика, физика, информатика пәндері бойынша сабақтар қамтылды. Онкүндіктің ашылуына бейнеролик шақырылу жіберілді.

«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп” КММ  МИФ онкүндігінде оқушылармен “Көңілді қоңырау” рубрикасы жүргізілді.

Мектебімізде МИФ онкүндігінде Ұстаздар арасында “Цифрлық әлемге - нақты біліммен” тақырыбында семинар өткізілді. Семинарға 6 бірлестік қатысты. Жауапты мұғалімдер: ӘБ мұғалімдері

Мақсаты: Педагогтерге сабақта   пайдалануға болатын тиімді әдіс-тәсілдер мен платформаларды таныстыру 

Жоспары:

І. Қмж құрылымы

ІІ. Сабақта қолдануға тиімді платформалар.

ІІІ. «Кім тапқыр» ойыны

Семинарға қатысқан мұғалімдер көп мағлұматтар алды және қызықты ойындармен, белсенділіктерімен, тапқырлығымен қатысып, көңілді уақыт өткізді. 

Қ. Орымбетов атындағы орта мектеп КММ МИФ онкүдігінде ашық сабақтар өткізілді.

Сабақтың тақырыбы: «Қыскаша көбейту формулалары көмегімен өрнектерді түрлендіру»

Мақсаты:

Сыныбы: 7 «В»   Пәні: Алгебра

Күні:28.02.24ж     Уақыты: 13:55-14:40 

Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке

Қолданылған әдістер: Коршіңді тексер, Бургер. Wordwall.net платформасы                       

Жауапты мұғалім: Байгапалова С.М.


Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.


Сабақтың тақырыбы: «Жиілік алқабы. Жиілік гистограммасы»

Мақсаты:

Сыныбы: 8 «А»        Күні: 28.02.24ж   Уақыты: 07:45-08:30         Пәні: Алгебра

Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке

Қолданылған әдістер: Сұрақ-жауап әдісі, көршінмен бөліс әдісі                      

Жауапты мұғалім: Расул Дана


 Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.


Сабақтың тақырыбы: «Көрсеткіштік теңдеулер және теңдеулер жүйесін шешу»

Мақсаты:       

Сыныбы: 11 «А»      Күні: 27.02.24ж     Уақыты: 10:25-11:10      Пәні: Алгебра

Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке

Қолданылған әдістер: Спиннер әдісі, Linoit.com платформасы кері байланыс                                

Жауапты мұғалім: Казибаева Р.Г.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Нақтырақ айтатын болсақ «Спиннер әдісі» оқушыларға өте қызықты болды,Оқушылар сабаққа өте жақсы ат салысты. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Сабақ барысында жеке жұмыс,топтық жұмыстар орын алды.Аталған жұмыстарда оқушылар белсенділік көрсете алды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Сабаққа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.


Сабақтың тақырыбы: «Накопленная частота» 

Мақсаты:       

Сыныбы: 8 «Д»        Күні: 04.03.24ж  Уақыты:   08:35-09:20   Пәні: Алгебра

Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке

Қолданылған әдістер: Көршіңді тексер, Сұрақ-жауап әдісі                               

Жауапты мұғалім: Темиргалиев К.М

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.


Сабақтың тақырыбы: «Келтіру формулалары»

Мақсаты:

Сыныбы: 9 «Ә»        Күні: 28.02.24ж  Уақыты: 08:35-09:20 Пәні: Алгебра

Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке

Қолданылған әдістер; “Көршіңді тексер”, educaplay, "Кеседегі шай", "Бургер", "Ноутбук "                           Жауапты мұғалім: Сагындыкова Р.Е.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланылды.Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді қатысты.Оқушылар өткен тақырып пен жаңа тақырыпты байланыстырып ,мақсатқа жете алды.Сабақта өз ойын дұрыс мағынада білдіріп ,талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандырылып отырды.Интерактивті тақтадан видеолар көрсетіліп сұрақтарға жауап бергіздім.Сабаққа қатысып өзара тәжірбие алмасқан  мұғалімдер өз ұсыныстарымен бөлісіп,кері байланыс берді.

Сабақтың тақырыбы: «Координаталық жазықтық.Тікбұрышты координаталар жүйесі»

Мақсаты:

Сыныбы: 6 «Ә»          Күні:  01.03.24ж  Уақыты: 17:20-18:10      Пәні: Математика

Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке

Қолданылған әдістер: көршіңді тексер,өрмекші торы,елші,wordwall.net тест тапсырмалары         

Жауапты мұғалім: Қазыбекқызы А.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.

Сабақтың тақырыбы:   "Механическая работа. Мощность"

Мақсаты:  

Сыныбы: 7 «Д»        Күні: 27.02.24ж  Уақыты: 14:45-15:30   Пәні: Физика

Жұмыс түрі: топтық, жеке

Қолданылған әдістер: Практикалық  демонстрация.   Жұмыс парақтарын толтыру. Видео талқылау

Жауапты мұғалім: Еркабаева Т.К.


Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.


Сабақтың тақырыбы:   "Перпендикулярные прямые и отрезки"

Мақсаты:  

Сыныбы: 6 «Е»            Күні: 29.02.24ж   Уақыты: 13:55-14:40            Пәні: Математика

Жұмыс түрі: топтық жұмыс, жеке жұмыс  

Қолданылған әдістер: Жұмыс парақтар толтыру. Практикалық жұмыс параллель және перпендикуляр сызу

Жауапты мұғалім: Еркабаева Т.К.


Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.

                                                          

Сабақтың тақырыбы:   «Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталық жүйе»

Мақсаты:  

Сыныбы: 6 «А»         Күні:   01.03.24ж   Уақыты: 12:55-13:40              Пәні: математика 

Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке

Қолданылған әдістер: Өз орнын табу, Кім жылдам, Қимылсыз әрекет, Оң қол сол қол

Бағалау: Тікбұрықты координата жүйе Ордината осі

Жауапты мұғалім: Серіков Н.


Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.


Сабақтың тақырыбы:   «Магнит өрісінің тогыбар өткізгішке әрекеті, электроқозғалтқыш, электр өлшеуіш құралдар»

Мақсаты:  

Сыныбы:  8 «Б»

Күні: 04.03.24ж    Уақыты:  07:45-08:30      Пәні: Физика

Жұмыс түрі: топтық, жұптық, жеке

Қолданылған әдістер: Word wall" әдісі, "Көзбен көру айғағы" әдісі, "Графикалық" әдіс, "Zip Grade" әдісі

Жауапты мұғалім: Мағзан Г.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.



Сабақтың тақырыбы:   «Жұмыс және Қуат»

Мақсаты:  

Сыныбы: 7 «В»    Күні: 27.02.24ж  Уақыты: 15:35-16:20     Пәні: Физика 

Жұмыс түрі: жеке, жұптық, топтық

Қолданылған әдістер:   1." Білім-Ілім" әдісі, 2." Үяшықты таңда" әдісі, 3."Пазыл" әдісі, 4." QR " әдісі

Жауапты мұғалім: Қайрат О.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.



Сабақтың тақырыбы:   «Толқындық қозғалыс»

Мақсаты:  

Сыныбы:  9 «Ә»       Күні:  27.02.24ж       Уақыты: 07:45-08:30        Пәні: Физика

Жұмыс түрі:  жеке, жұптық

Қолданылған әдістер: "Phet colorado" әдісі

Жауапты мұғалім: Тұрап Б.


Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.


Сабақтың тақырыбы:   «Роботтың сызық бойымен қозғалысы»

Мақсаты:  

Сыныбы: 5 «Б» Күні: 01.03.24ж   Пәні: Информатика

Жұмыс түрі: топтық, жеке

Қолданылған әдістер: 1 Өткен сабақты қайталау . speederweels арқылы

Топқа бөлу: 1.Ақылды Робот, 2.Сақшы робот, 3.Шаруа робот, 4.Оқытушы робот

тапсырманы орындау, тапсырманы бағалау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беру.

Жауапты мұғалім: Уразимбетов А.Б.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді. 


Сабақтың тақырыбы:   «HTML-де мультимедаины енгізу»

Мақсаты:  10.4.2.4 веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу үшін HTML (аш ти эм эл) тегтерін қолдану 

Сыныбы: 10 «Ә»  Күні: 28.02.24ж    Уақыты: 12:05-12:50     Пәні: Информатика

Жұмыс түрі: жеке, жұптық, топтық

Қолданылған әдістер: Спиннер әдісі, mentimetr.com кері байланыс

Жауапты мұғалім: Жумагазиева Г.А.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.



Сабақтың тақырыбы:   «Сызықтық алгоритмдерді программалау»

Мақсаты:  

Сыныбы: 6 «Ә»  Күні: 01.03.24ж Уақыты: 12:55-13:40Пәні: Информатика

Жұмыс түрі: топтық, жеке

Қолданылған әдістер: 1. "Фонарик" әдісі 2."Wordwall" әдісі 3."Мозайка" әдісі.

Жауапты мұғалім: Ноканова А.С.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.




Сабақтың тақырыбы:   «Презентациядағы анимация» 

Мақсаты:  

Сыныбы: 4 «Г»  Күні: 06.03.24ж  Уақыты: 10:45-11:30Пәні: Информатика

Жұмыс түрі: топтық, жеке

Қолданылған әдістер: сұрақ- жауап, ребус,мозайка, quiziz ойыны

Жауапты мұғалім: Кожамбердина Х.А.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.



Сабақтың тақырыбы:   «Роботтазартқыш жасау»

Мақсаты:  

Сыныбы:  3 «Ә»         Күні: 07.03.24ж          Пәні: Информатика 

Жұмыс түрі: топтық, жеке

Қолданылған әдістер:   Фигуралар әдісі, отшашу әдісі, кластерлер әдісі, венн диаграммасы әдісі

Жауапты мұғалім: Калыкова Н.Р.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.



Сабақтың тақырыбы:   «Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру»

Мақсаты:  

Сыныбы: 7 «Г»Күні:  26.02.24ж Уақыты: 16:35-17:20       Пәні: Алгебра

Жұмыс түрі: топтық, жеке, жұптық

Қолданылған әдістер: Айналмалы бекет, көршіңді тексер, табақ тарту, қатесін түзе, тап! Wordwall платформасы. Кері байланыс білім поштасы.


Жауапты мұғалім: Калыкова А.С.

Сабақ барысында сабақ кезеңдеріне сәйкесінше тиімді әдістер пайдаланды. Оқушылар сабақ барысында барынша белсенді болды. Әр оқушы өткен сабақ пен жаңа тақырыпты байланыстырып, мақсатқа жете алды. Мақсаттың орындалғандығы оқушылардың қорытынды сұраққа,тапсырмаға нақты әрі толық жауап берулерінен байқалды. Сабақта уақыт әр кезең тапсырмасы мен тақырыпты ашу,яғни мағынаны тану бойынша тиімді пайдаланылды. Оқушылар топпен де,жеке жұмыста да уақытты және нақты ақпаратпен бөлісуді ескере алды. Сабақа қатысты мәліметтерді толық қамтыды. Сабаққа қатысып өзара тәжірибе алмасқан мұғалімдер де өз ұсыныстарымен бөлісіп, кері байланыс берді.


  Қ. Орымбетов атындағы орта мектеп КММ МИФ онкүдігінде сыныптан тыс іс-шаралар өткізілді.

   Сыныптан тыс сабақ ұйымдастырудың басты мақсаты: ойын элементтерін пайдалана отырып,оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Сайыс түрінде өткізілген сабаққа оқушылар өте жақсы белсенділікпен қатысты. Сабақ барысында қамтылған барлық кезең сұрақтарына жақсы жауап беріп, сайыс шарттарын мұқият орындады. Оқушылар сабақтан тыс сабақ барысында топпен жұмыс жасау дағдыларын, яғни ұжымдық татулық, өзара келісе жауап беру, топтық тәртіп ережелеріне бағыну сияқты дағдыларды айқын көрсете алды. Оқушылар сайыс барысында жеке сұрақтар бойынша ұпай алып отырды. Сабақ соңында екі топта теі ұпайға ие болды. Ең бастысы сабақтың мақсаты орындады,оқушылар өте белсенді болды. Пәнге деген қызығушылықтары жақсы байқалды.



«Қ.Орымбетов атындағы орта мектеп» КММ

МИФ онкүндігінде «Менің күнделігім» жобасының өткізілуі туралы мәлімет

Мақсаты: Оқушылардың күнделікті сабаққа тиянақты дайындықпен келуі, сабаққа белсене қатысуы және 9-10 балл жинауы. Жобаға 2-11 сыныптар қатысты. Жоба барысында балалардың күнделікті сабаққа белсене қатысып 9-10 балдарын жинайды, жоба нәтижесінде ең көп 9-10 балл жинаған оқушылар жүлделі орындар иеленді, ақшалай сыйлық алды. Жоба нәтижесі бойынша оқушылар І орын, ІІ орын, ІІІ орын иеленді.  



Апталықта  оқушылардың танымдылық қабілеттері, шығармашылық ойлау, өздігінен құрай білу, ақпараттық кеңістікке бейімделе білу, сыни тұрғыдан ойлай білу қабілеттерін көрсетті.

Біздің мақсатымыз — білімді, қабілетті оқушылардың бойына дарыту. Әрдайым оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жұмыс барысында оқытудың түрлі технологияларын кеңінен қолданудамыз.



ӘБ жетекшісі             Байгапалова С.М.